Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta KPEC Spółka z o.o. powstało, by pomóc obecnym i przyszłym odbiorcom ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej w każdej dziedzinie związanej ze świadczonymi przez Spółkę usługami.
Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy ul. Ks. Józefa Schulza 5 w Bydgoszczy.
Jego pracownicy obsłużą Państwa osobiście, telefonicznie, bądź drogą mailową od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 14.30.
Informujemy, że Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zapewnia odbiorcom możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji w zakresie rozliczeń wynikających z faktur wystawianych przez spółkę oraz do faktur elektronicznych.
Odbiorcy zainteresowani uzyskiwaniem faktur elektronicznych mogą je otrzymywać w serwisie eBOK KPEC lub na wskazany adres e-mail. Zmiana sposobu doręczania faktur wymaga wyrażenia przez Odbiorcę zgody na przesyłanie faktury elektronicznej.
Dodatkowe informacje w zakresie dostępu do informacji o rozliczeniach w postaci elektronicznej oraz do faktur elektronicznych zamieszczono w zakładce
http://www.kpec.bydgoszcz.pl/elektroniczne-biuro-obslugi-klienta
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Kontakt:
tel.: 52 30 45 400
fax: 52 30 45 338
e-mail: bok@kpec.bydgoszcz.pl
Co należy zrobić, gdy nastapiła:
Zmiana wielkości zapotrzebowania mocy cieplnej
Zmiana adresu korespondencyjnego do Odbiorcy