Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]

Przyłącz się!

 

Pogotowie ciepłownicze

 

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta KPEC Spółka z o.o. powstało, by pomóc obecnym i przyszłym odbiorcom ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej w każdej dziedzinie związanej ze świadczonymi przez Spółkę usługami.

 

 

Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy ul. Ks. Józefa Schulza 5 w Bydgoszczy.
Jego pracownicy obsłużą Państwa osobiście, telefonicznie, bądź drogą mailową od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 14.30. 

 

Informujemy, że Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zapewnia odbiorcom możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji w zakresie rozliczeń wynikających z faktur wystawianych przez spółkę oraz do faktur elektronicznych.

 

Odbiorcy zainteresowani uzyskiwaniem faktur elektronicznych mogą je otrzymywać w serwisie eBOK KPEC lub na wskazany adres e-mail. Zmiana sposobu doręczania faktur wymaga wyrażenia przez Odbiorcę zgody na przesyłanie faktury elektronicznej.

 

Dodatkowe informacje w zakresie dostępu do informacji o rozliczeniach w postaci elektronicznej oraz do faktur elektronicznych zamieszczono w zakładce

http://www.kpec.bydgoszcz.pl/elektroniczne-biuro-obslugi-klienta

 

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

Kontakt:

tel.: 52 30 45 400
fax: 52 30 45 338
e-mail: bok@kpec.bydgoszcz.pl

 

Co należy zrobić, gdy nastapiła:

 

Zmiana danych Odbiorcy ciepła

Zmiana właściciela obiektu

Zmiana wielkości zapotrzebowania mocy cieplnej

Zmiana adresu korespondencyjnego do Odbiorcy