Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]

Przyłącz się!

 

Pogotowie ciepłownicze

 

Polityka Jakości

 

 

Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. jest podmiotem o 55-letniej tradycji, powstałym w wyniku komunalizacji Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Właścicielami Spółki są Gminy założycielskie: Bydgoszcz, Koronowo, Nakło nad Notecią, Solec Kujawski oraz Szubin.

 

Świadczymy usługi ciepłownicze w zakresie wytwarzania, przesyłu i dystrybucji ciepła na terenie pięciu Gmin, dla Odbiorców spółdzielczości mieszkaniowej, obiektów użyteczności publicznej, gospodarki komunalnej, podmiotów gospodarczych i Odbiorców indywidualnych.

Naszym najwyższym priorytetem jest zaspokojenie w maksymalnym stopniu potrzeb i oczekiwań wszystkich Klientów. Oferujemy dostawę ciepła o optymalnych parametrach, po jak najniższych cenach, w sposób niezawodny, bezpieczny i przyjazny środowisku. Dokładamy wszelkich starań, aby naszym Odbiorcom zapewnić warunki do uzyskania komfortu cieplnego przez dotrzymywanie standardów jakościowych obsługi.

 

Pełną dyspozycyjność wobec Klientów i dążenie do coraz wyższego poziomu ich zadowolenia osiągamy poprzez:

  • zidentyfikowanie i zaspokojenie obecnych i przyszłych wymagań naszych Klientów,
  • współpracę ze sprawdzonymi i rzetelnymi dostawcami spełniającymi oczekiwania nasze i Klientów,
  • stosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych zmniejszających uciążliwość dla środowiska,
  • spełnianie wymogów ustawowych i przepisów prawnych,
  • systematyczne monitorowanie i usprawnianie realizowanych w Spółce procesów,
  • monitorowanie i minimalizację kosztów produkcji i przesyłu,
  • ciągłe podnoszenie poziomu wiedzy i kwalifikacji pracowników,
  • wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania.

Dbałość o Klienta jest dla nas inspiracją ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług, a wdrożony i ciągle doskonalony pod kątem skuteczności system zarządzania jakością jest wyznacznikiem w kreowaniu pozytywnego i przyjaznego wizerunku naszej Spółki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


logo unia
Strategia