Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]

Przyłącz się!

 

Pogotowie ciepłownicze

 

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

 
 
 

 

 

Szanowni Państwo,

 

Dziękujemy za dotychczasowe korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta 
(eBOK KPEC
).

 

 

 

 

 

 

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom pragniemy poinformować, że dnia 1 stycznia 2019 roku zostanie uruchomiona rozbudowana wersja Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.Nowa wersja aplikacji, umożliwiająca dostęp do danych związanych z realizowaną dostawą ciepła, dodatkowo pozwoli Państwu na:

  • otrzymywanie e-faktur,
  • podgląd historii faktur i zrealizowanych odczytów stanów liczników,
  • podgląd aktualnego salda rozliczeń za ciepło,
  • prowadzenie korespondencji drogą elektroniczną,
  • generowanie raportów dotyczących zużycia ciepła,
  • składanie wniosków o rozpoczęcie lub przerwanie dostawy ciepła w celu ogrzewania 
    i wentylacji.

Korzystanie z nowego serwisu eBOK KPEC będzie wymagało założenia nowego konta. Rejestracja konta będzie możliwa 1. stycznia 2019 r. w niniejszej zakładce.

Uprzejmie prosimy o ponowne wypełnienie formularza rejestracyjnego i postępowanie zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi. Regulamin nowego serwisu eBOK KPEC udostępnimy w najbliższym czasie. Zawierać będzie szczegółowy opis sposobu rejestracji i logowania do nowej aplikacji eBOK.

 

 

Dotychczasowa wersja eBOK będzie aktywna do 17 grudnia 2018 r. Po tym terminie ze względów technicznych aplikacja będzie niedostępna i wyłączona.

 

Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowych elektronicznych narzędzi wspomagających Obsługę Klienta, stworzonych z myślą podnoszenia jakości usług świadczonych przez Spółkę.


  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

logo unia
Strategia