Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]

Przyłącz się!

 

Pogotowie ciepłownicze

 

eBOK i eFaktura

Informujemy, że Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zapewnia odbiorcom możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji w zakresie rozliczeń wynikających z faktur wystawianych przez spółkę oraz do faktur elektronicznych.

Odbiorcy zainteresowani uzyskiwaniem faktur elektronicznych mogą je otrzymywać w serwisie eBOK KPEC lub na wskazany adres e-mail. Zmiana sposobu doręczania faktur wymaga wyrażenia przez Odbiorcę zgody na przesyłanie faktury elektronicznej.

 

Dodatkowe informacje w zakresie dostępu do informacji o rozliczeniach w postaci elektronicznej oraz do faktur elektronicznych zamieszczono poniżej.

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:

e-mail: bok@kpec.bydgoszcz.pl

tel. 523045400.

 

ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zachęcamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Aplikacja umożliwia dostęp do danych związanych z realizowaną dostawą ciepła, dodatkowo pozwoli Państwu na:

  • otrzymywanie e-faktur,
  • dostęp do odczytów z liczników,
  • podgląd rozliczeń za ciepło i aktualnego salda płatności,
  • wygodny sposób kontaktu i prowadzenia korespondencji,
  • bieżący dostęp do informacji o umowie,
  • podgląd raportów dotyczących zużycia ciepła,
  • składanie wniosków o rozpoczęcie lub przerwanie dostawy ciepła.

Korzystanie z serwisu eBOK KPEC wymaga założenia konta użytkownika. Rejestracja konta jest możliwa za pomocą menu "utwórz profil" znajdującego się poniżej.

Uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego i postępowanie zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi. Regulamin nowego serwisu eBOK KPEC udostępniono poniżej. Zawiera on szczegółowy opis sposobu rejestracji i logowania do nowej aplikacji eBOK.

 

Serdecznie zapraszamy do korzystania z elektronicznych narzędzi wspomagających Obsługę Klienta, stworzonych z myślą podnoszenia jakości usług świadczonych przez Spółkę.

 

Regulamin elektronicznego Biura Obsługi Klienta

 
 
 
 
 
 
FAKTURA ELEKTRONICZNA 

 

Zachęcamy do korzystania z faktury elektronicznej. E-Faktury pozwolą na:

  • skrócenie czasu otrzymywania faktury – e-faktury przekazywane są niezwłocznie po ich wystawieniu,
  • poprawę bezpieczeństwa – brak ryzyka uszkodzenia lub niedostarczenia faktury,
  • zwiększenie komfortu przechowywania – e-faktura nie zajmuje tyle miejsca ile faktura papierowa,
  • łatwy i nieograniczony dostęp – e-fakturę można przejrzeć w każdej chwili na dowolnym urządzeniu mobilnym,
  • większą dbałość o środowisko naturalne – ograniczenie zużycia papieru i tonerów.

Zachęcamy do założenia konta w serwisie eBOK KPEC. Dzięki temu można rozpocząć otrzymywanie e-faktury dostępnej w tej aplikacji  i uzyskać wiele dodatkowych korzyści.

 

Jeśli e-faktura ma docierać na Państwa e-mail, prosimy o wypełnienie niniejszej "Zgody na przesyłanie faktury elektronicznej". Pobierz tutaj.

Szczegółowy opis sposobu korzystania z e-faktury zawiera Regulamin udostępniony poniżej.

 

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu.