Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]

Przyłącz się!

 

Pogotowie ciepłownicze

 

Monitoring węzłów

Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów, oferuje Im możliwość korzystania z zaawansowanych usług telemetrycznych.

 

Zachęcamy Państwa do korzystania z elektronicznego systemu monitorowania i sterowania ciepłem.

W węzłach należących do KPEC umożliwia on bieżącą kontrolę oraz samodzielne dysponowanie ciepłem na potrzeby centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym na wybór godzin, kiedy ogrzewanie i ciepła woda są najbardziej potrzebne, a ograniczając pobór w czasie, gdy zapotrzebowanie na ciepło jest mniejsze. Rozwiązanie to jest wygodne i pozwala na efektywne zarządzanie komfortem cieplnym w obiekcie.

 

Obsługa systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową, dzięki udostępnieniu elektronicznego systemu monitorowania parametrów dostarczania ciepła przez KPEC Spółka z o.o.

 

W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 52 30 45 400.

 

 

Kontakt:

Biuro Obsługi Klienta

tel.: 52 30 45 400
fax: 52 30 45 338
e-mail: bok@kpec.bydgoszcz.pl