Zmiana właściciela obiektu
Zmiana właścicela obiektu przyłączonego do miejskiej sieci ciepłowniczej KPEC Sp. z o.o.
- Dotychczasowy właściciel obiektu jest zobowiązany do złożenia wypowiedzenia zawartej umowy sprzedaży ciepła.
- Nowy właściel powinien ustalić wskazania urządzeń pomiarowo- rozliczeniowych przejmowanego obiektu
i sporządzić protokół zdawczo-odbiorczy. KPEC Sp. z o.o nie wymaga określonego wzoru protokołu zdawczo- odbiorczego.
- Nowy właściel powinien złożyć „Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej dostarczania” wraz z formularzami potrzebnymi do zawarcia umowy sprzedaży ciepła:
- „Deklaracja zapotrzebowania mocy cieplnej”,
- „Oświadczenie dotyczące tytułu prawnego do korzystaniu z obiektu/nieruchomości/lokalu”.
- Jeżeli wynajmujesz obiekt dołącz do wymienionych wyżej formularzy „Zgodę właściciela obiektu na zawarcie umowy na dostawę ciepła z dysponującym obiektem na podstawie umowy najmu/dzierżawy/użyczenia”.
- Jeżeli składasz wnioski i formularze potrzebne do zawarcia umowy w imieniu właściciela/najemcy/dzierżawcy/użyczającego obiekt czy osoby prawnej to możesz posłużyć się „Pełnomocnictwem ogólnym” umieszczonym na naszej stronie
Szanowny Odbiorco pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód osobisty!
Wypełnione dokumenty prosimy przekazać do Biura Obsługi Klienta KPEC Spółka z o.o.
Wzory wniosków i formularzy dostępne są tutaj: www.kpec.bydgoszcz.pl/wnioski-do-pobrania
Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować do Doradców Klienta w Biurze Obsługi Klienta.
Zapraszamy do kontaktu.
tel.: 52 30 45 400
fax: 52 30 45 338
e-mail: bok@kpec.bydgoszcz.pl