eBOK i eFaktura
Informujemy, że Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zapewnia odbiorcom możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji w zakresie rozliczeń wynikających z faktur wystawianych przez spółkę oraz do faktur elektronicznych.
Odbiorcy zainteresowani uzyskiwaniem faktur elektronicznych mogą je otrzymywać w serwisie eBOK KPEC lub na wskazany adres e-mail. Zmiana sposobu doręczania faktur wymaga wyrażenia przez Odbiorcę zgody na przesyłanie faktury elektronicznej.
Dodatkowe informacje w zakresie dostępu do informacji o rozliczeniach w postaci elektronicznej oraz do faktur elektronicznych zamieszczono poniżej.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta
- 52 30 45 400
- 52 30 45 338
- bok@kpec.bydgoszcz.pl
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Zachęcamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Aplikacja umożliwia dostęp do danych związanych z realizowaną dostawą ciepła, dodatkowo pozwoli Państwu na:
- otrzymywanie e-faktur,
- dostęp do odczytów z liczników,
- podgląd rozliczeń za ciepło i aktualnego salda płatności,
- wygodny sposób kontaktu i prowadzenia korespondencji,
- bieżący dostęp do informacji o umowie,
- podgląd raportów dotyczących zużycia ciepła,
- składanie wniosków o rozpoczęcie lub przerwanie dostawy ciepła.
Korzystanie z serwisu eBOK KPEC wymaga założenia konta użytkownika. Rejestracja konta jest możliwa za pomocą menu "utwórz profil" znajdującego się poniżej.
Uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego i postępowanie zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi. Regulamin nowego serwisu eBOK KPEC udostępniono poniżej. Zawiera on szczegółowy opis sposobu rejestracji i logowania do nowej aplikacji eBOK.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z elektronicznych narzędzi wspomagających Obsługę Klienta, stworzonych z myślą podnoszenia jakości usług świadczonych przez Spółkę.
Faktura elektroniczna
Zachęcamy do korzystania z faktury elektronicznej. E-Faktury pozwolą na:
- skrócenie czasu otrzymywania faktury – e-faktury przekazywane są niezwłocznie po ich wystawieniu,
- poprawę bezpieczeństwa – brak ryzyka uszkodzenia lub niedostarczenia faktury,
- zwiększenie komfortu przechowywania – e-faktura nie zajmuje tyle miejsca ile faktura papierowa,
- łatwy i nieograniczony dostęp – e-fakturę można przejrzeć w każdej chwili na dowolnym urządzeniu mobilnym,
- większą dbałość o środowisko naturalne – ograniczenie zużycia papieru i tonerów.
Zachęcamy do założenia konta w serwisie eBOK KPEC. Dzięki temu można rozpocząć otrzymywanie e-faktury dostępnej w tej aplikacji i uzyskać wiele dodatkowych korzyści.
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwosci zapraszamy do kontaktu
Zgoda na przesyłanie faktury elektronicznej na wskazany adres e-mail odbiorcy
- Plik PDF
- 152 KB
Jeśli e-faktura ma docierać na Państwa e-mail, prosimy o wypełnienie niniejszej "Zgody na przesyłanie faktury elektronicznej"
Wniosek o zmianę adresu e-mail do przesyłania faktury elektronicznej
- Plik PDF
- 151 KB
Mogą Państwo zmieni adres e-mail w "Zgodzie na przesyłanie faktury elektronicznej", wypełniając i przesyłając do KPEC "Wniosek o zmianę adresu e-mail do przesyłania faktury elektronicznej"
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta KPEC Sp. z o.o.
- 52 30 45 400
- 52 30 45 338
- bok@kpec.bydgoszcz.pl