Czcionka
Kontrast

Strefa Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta KPEC Spółka z o.o. powstało, by pomóc obecnym i przyszłym odbiorcom ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej w każdej dziedzinie związanej ze świadczonymi przez Spółkę usługami.

Biuro Obsługi Klienta znajduje się przy ul. Ks. Józefa Schulza 5 w Bydgoszczy.

Jego pracownicy obsłużą Państwa osobiście, telefonicznie, bądź drogą mailową od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 14.30.

Informujemy, że Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zapewnia odbiorcom możliwość dostępu drogą elektroniczną do informacji w zakresie rozliczeń wynikających z faktur wystawianych przez spółkę oraz do faktur elektronicznych.

Odbiorcy zainteresowani uzyskiwaniem faktur elektronicznych mogą je otrzymywać w serwisie eBOK KPEC lub na wskazany adres e-mail. Zmiana sposobu doręczania faktur wymaga wyrażenia przez Odbiorcę zgody na przesyłanie faktury elektronicznej.

Dodatkowe informacje w zakresie dostępu do informacji o rozliczeniach w postaci elektronicznej oraz do faktur elektronicznych zamieszczono w zakładce Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta KPEC Sp. z o.o.
  • 52 30 45 400
  • 52 30 45 338
  • bok@kpec.bydgoszcz.pl