Polityka Jakości
Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. jest podmiotem o 55-letniej tradycji, powstałym w wyniku komunalizacji Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Właścicielami Spółki są Gminy założycielskie: Bydgoszcz, Koronowo, Nakło nad Notecią, Solec Kujawski oraz Szubin.
Świadczymy usługi ciepłownicze w zakresie wytwarzania, przesyłu i dystrybucji ciepła na terenie pięciu Gmin, dla Odbiorców spółdzielczości mieszkaniowej, obiektów użyteczności publicznej, gospodarki komunalnej, podmiotów gospodarczych i Odbiorców indywidualnych.
Naszym najwyższym priorytetem jest zaspokojenie w maksymalnym stopniu potrzeb i oczekiwań wszystkich Klientów. Oferujemy dostawę ciepła o optymalnych parametrach, po jak najniższych cenach, w sposób niezawodny, bezpieczny i przyjazny środowisku. Dokładamy wszelkich starań, aby naszym Odbiorcom zapewnić warunki do uzyskania komfortu cieplnego przez dotrzymywanie standardów jakościowych obsługi.
Pełną dyspozycyjność wobec Klientów i dążenie do coraz wyższego poziomu ich zadowolenia osiągamy poprzez:
- zidentyfikowanie i zaspokojenie obecnych i przyszłych wymagań naszych Klientów,
- współpracę ze sprawdzonymi i rzetelnymi dostawcami spełniającymi oczekiwania nasze i Klientów,
- stosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych zmniejszających uciążliwość dla środowiska,
- spełnianie wymogów ustawowych i przepisów prawnych,
- systematyczne monitorowanie i usprawnianie realizowanych w Spółce procesów,
- monitorowanie i minimalizację kosztów produkcji i przesyłu,
- ciągłe podnoszenie poziomu wiedzy i kwalifikacji pracowników,
- wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania.